12. 4. 2014

Nový začátek

Zdravím,
víc jak po půl roce se vracím k blogování, tak doufám, že mi to tentokrát vydrží. Předpokládám, že úvodní články nikoho moc nezajímají, tak to nebudu zbytečně obkecávat. Tenhle blog bude zaměřený především na můj život a na vše okolo něj, tak doufám, že alespoň někoho mé články osloví.

6 komentářů:

  1. Už se moc těším na články :)
    A moc se mi líbí tvůj krásný, ale jednoduchý design :) mohla bych se zeptat, jak jsi udělala takhle krásný nadpis a dala do menu ty odkazy na facebook, instagram...? :) Je to sice takový hloupý dotaz, ale já pořád se vzhledem na blogspotu docela bojuju :D
    Jinak moc díky za první komentář na mém blogu a Jillian jsem už docvičila, takže recenze bude brzy :)

    OdpovědětVymazat
  2. No moc sa teším♥môžeme sa navzájom pripojiť k lokalite aby som vedela aké články popridávaš:)
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem zvědavá na nové články. Hodně štěstí do nového začátku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji hodně štěstí v blogování a už se těším na články :)

    OdpovědětVymazat
  5. Těším se až začneš psát více článků <33
    http://fashionblogbymarie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Přeji hodně štěstí s blogem a ať tentokrát vydržíš ! :-) lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat